به گزارش مشرق، دکتر علی عسکری در نشست سراسری مدیران رسانه ملی ضمن تبیین منشور رسانه ملی
مبتنی بر راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفت: در تولید و مهندسی پیام
باید عمق بخشی به برنامه ها ، منافع ملی، وحدت و انسجام ملی، تعمیق ایمان،
ارزشهای انقلاب، شناخت مخاطب، جذابیت و هنرمندانه بودن پیام مدنظر قرار
بگیرد و با ایجاد پنجرههای جدید ارتباط با مخاطبان ضریب نفوذ کمی رادیو و
تلویزیون را ارتقا دهیم.
وی بر ضرورت برنامه سازی بلند مدت برای
معرفی اسلام حقیقی اشاره کرد و تصریح کرد: آرایش رسانهای دشمن دین و
بنیان خانواده را هدف گرفته است و رسانه ملی در مقابل این تهاجم فرهنگی
باید سبک زندگی ایرانی- اسلامی را به خوبی معرفی کند و در این مسیر از مسجد
و مدرسه این دو پایگاه تربیتی و انسان ساز نباید غافل شد.
رئیس
رسانه ملی با بیان اینکه نباید گرفتار سیاهنمایی شویم، نشان دادن کارآمدی و
خدمات نظام را از دیگر وظایف صدا و سیما دانست و گفت: اقدامات و خدمات
دولتها در واقع خدمات و کارآمدی نظام اسلامی است، بنابراین با پوشش اخبار
اقدامات و عملکرد دولت و قوای دیگر ضمن نقد منصفانه به مشکلات، باید فضای
امید و نشاط را ترویج دهیم.
دکتر علی عسکری همچنین با اشاره به
انتخابات سال آینده گفت: فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود تا
فرصت برای انجام امور و خدمت به مردم دستخوش رقابتهای سیاسی نشود.
کد خبر 636850
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
- ۰ نظر
- چاپ
رئیس رسانه ملی در همایش افق رسانه گفت: تولید و مهندسی پیام برای گفتمان های اقتصاد مقاومتی، ادامه مسیر پیشرفت علم وفناوری، تفکر انقلابی و سبک زندگی ایرانی اسلامی راهبرد اصلی رسانه ملی است.
منبع: باشگاه خبرنگاران